Project Description

Minimalistyczny

Minimalistyczny

branding salonu fryzjerskiego

branding salonu fryzjerskiego

napisz i zamów
napisz i zamów
salon zawieszki
salon zestaw

Jak nawiązać z klientem stałą współpracę?

salon voucher

Wszelkiego rodzaju vouchery czy karty podarunkowe są częstym zabiegiem stosowanym w celu nabycia nowych klientów. Konsument, który już raz skorzystał z naszych usług (i co ważne – będzie z nich zadowolony) z pewnością chętniej skorzysta z nich ponownie, zamiast szukać oferty u konkurencji.

Czy gadżety są ważne?

Krótko mówiąc: tak, ale nie są najważniejsze. Dodatki takie jak ID pracownika czy przypinki są miłym dopełnieniem wizerunku firmy, choć nie są konieczne.

Warto mimo tego rozważyć ich zakup. Dzięki nim firma zyskuje przyjazny wizerunek w oczach konsumenta.

salon identyfikator
salon przypinki
salon podziękowania

Wyrażanie wdzięczności za skorzystanie z usług naszej firmy, to z całą pewnością coś, co przedsiębiorcy powinni wdrażać do działań utrzymujących kontakt ze stałymi klientami.

salon wizytówki
napisz i zamów
salon ulotka

Prosty styl

W dobie wszechobecnego przebodźcowania warto jest stawiać na minimalizm. Szczególnie istotnym aspektem jest prosty przekaz wybranych informacji.

Działania, które prowadzimy powinny zachęcić potencjalnego klienta do wstąpienia do naszej siedziby, a nie zakrzyczeć go tysiącem ofert naraz.

salon naklejki
napisz i zamów
salon_kartka swiateczna

Wydarzenia

Zaproszenia na pokazy czy warsztaty, to świetna okazja do nawiązania wielu kontaktów (nie tylko z klientami).

Organizując tego typu imprezy stajemy się widoczni na tle konkurencji.

Inną zaletą jest nawiązanie współpracy z innymi specjalistami w naszej branży. Taki kontakt może zaprocentować w przyszłości i ściągnąć jeszcze większe grono odbiorców.

salon zaproszenia