Project Description
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna
studia fotograficznego
studia fotograficznego
Kolory w identyfikacji
Barwy dobierane w identyfikacji firmy stanowią jeden z najważniejszych elementów wizerunku marki. W tym wypadku zostałą użyta czerń, nadająca luksusowego i minimalistycznego sznytu. Należy pamiętać, że w projektowaniu mniej znczy więcej, toteż warto z uwagą podejść do planowania wizerunku swojej marki.
Kontakt
Przekazanie kontaktu do swojej firmy to niezwykle ważny element komunikacji z klientem. Można go zapewnić na przykład przez wizytówkę.
Nie wszyscy mogą być świadomi istnienia naszej działalności w internecie, warto więc zadbać o to, by kontakt mimo tego był dostępny, nawet bez obecności social mediów.
Warto pamiętać o spójności całej identyfikacji swojej marki. Obecnie jest standardem to, że biznesy posiadają swój własny wizerunek, reprezentujący status ich usług. Tak więc w tym przypadku minimalistyczny krój i monochromatyczne kolory, dają wrażenie profesjonalnej i luksusowej marki. Każdy detal jest dopięty na ostatni guzik – od ulotki po formularz zamówienia.