Karki świąteczne z identyfikacją firmy dla pracowników pomagają ocieplić wizeruenk firmy oraz zwiększyć efektywność pracowników w tym specjalnym, magicznym okresie.
Kartki okolicznościowe to również idealna forma podziękowania kontrahentom za cały rok współpracy.
Ulotka dla Klienta
Stosowanie ulotek to dobry pomysł na reklamę dla małych firm, które dopiero zaczynają swoją działalność.
Jest to nieinwazyjna i stosunkowo tania metoda na dotarcie do lokalnych klientów.
W przypadku lokalu usługowego, warto jest zainwestować w zaproszenia na darmowe pokazy, lekcje i prezentacje.
Daje to możliwość zapoznania się z ofertą bez zobowiązań, co jest wysoce cenione wśród dzisiejszych konsumentów.
Profesjonalne dodatki
Dodatki takie jak przypinki czy identyfikatory pracowników podkreślają profesjonalny charakter marki. Ponadto sprawiają, że wizerunek firma nabiera spójności i zachęca do korzystania ze swoich usług.